Hlavní obsah

Autobusová konkurence v Česku zhoustne. Německý FlixBus propojí sedmnáct měst

Novinky, tov

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Německý autobusový dopravce FlixBus od 17. srpna propojí svými spoji 17 českých měst. Další vnitrostátní spojení společnost nasadí od 3. září. Firma o tom ve čtvrtek informovala v tiskové zprávě.

Foto: FlixBus

Autobusový dopravce FlixBus vstupuje na české vnitrostátní linky.

Článek

Na nejfrekventovanější lince Praha - Brno plánuje FlixBus denně z obou měst vypravit dohromady 28 spojů, v některých případech budou intervaly mezi odjezdy činit jen 30 minut. Firma propojí mimo jiné také Prahu s Karlovými Vary, Brno s Ostravou nebo Ostravu s Olomoucí. Dopravce slibuje ceny vnitrostátních jízdenek od 49 korun.

„Nově spuštěné linky jsou pouze začátek. Naším cílem je být jedničkou na klíčových linkách do roku 2018 a postupně zapojit do naší sítě celou Českou republiku," řekl ředitel FlixBus pro ČR a Slovensko Pavel Prouza.

Největším konkurentem plánů FlixBusu v Česku je dopravce Student Agency podnikatele Radima Jančury, který provozuje autobusy pod značkou RegioJet.

„Konkurence se určitě nebojíme - je normální součástí trhu. Určitě nebudeme ale nečinně přihlížet. Uděláme vše pro to, abychom i nadále byli pro zákazníky v České republice jedničkou s největším rozsahem služeb a spojení za nejvýhodnější ceny,“ uvedl mluvčí RegioJet Aleš Ondrůj.

Německá firma nabízí spoje do 1200 destinací ve 26 zemích. V Česku působí od roku 2014, spolupracuje zde především s tuzemskou přepravní společností Umbrella.

Reklama

Výběr článků

Načítám