„Problém s autorizacemi transakcí byl dodavatelem odstraněn a platby kartou i výběry z bankomatů již bez problémů fungují,” uvedla banka na Facebooku.

„Možné komplikace ještě můžete zaznamenat při změnách limitů nebo PINů. Ještě jednou se za neočekávaný výpadek omlouváme a děkujeme za pochopení,” dodala.

Jak banka uvedla v původním prohlášení, měla problémy s autorizacemi u platebních karet v Česku, které se týkaly výběrů z bankomatů, plateb provedených na platebních terminálech, změn limitů karet a PINu.

Vážení klienti, v současné chvíli zaznamenáváme problémy s autorizacemi u platebních karet v České republice, které se t...

Posted by Fio banka on Freitag, 5. Mai 2017

S rozsáhlejším výpadkem se v dubnu potýkala Komerční banka. Dva dny nefungovalo například internetové bankovnictví nebo mobilní aplikace. [celá zpráva]