Výnosy společnosti byly ve třetím čtvrtletí navýšeny o osm procent na 126,7 miliónů dolarů (přes tři miliardy korun) a čistý provozní zisk o 71 procent na 8,4 milióny dolarů (téměř 209 miliónů korun).

Za období prvních devíti měsíců letošního roku se tržby CME z televizní reklamy zvýšily o pět procent. To podle společnosti zahrnuje nárůst v Česku, Rumunsku a na Slovensku.

Příjmy z poplatků za distribuci a předplatné vzrostly za devět měsíců o osm procent. Podle společnosti je to výsledek zvýšení počtu odběratelů a spuštění nových placených kanálů.

Za prvních devět měsíců se rovněž zvýšil provozní zisk před zahrnutím finančních nákladů o 31 procent na 88,8 miliónu dolarů (2,2 miliardy korun) čistý provozní zisk o 22 procent na 60 miliónů dolarů (zhruba jedna a půl miliardy korun) a výnosy o pět procent na 430,9 miliónu dolarů (zhruba 10,7 miliónu korun).

„Tyto výsledky jsou pravděpodobně nejlepší za celý rok,” prohlásil jeden ze dvou generálních ředitelů společnosti Michael Del Nin. „Věříme, že tyto dobré výsledky nám pomohou udržet správný směr k dosažení výborných celkových finančních v tomto roce,” dodal.