„Proti rozhodnutí se nelze odvolat. Ať žije svoboda projevu,“ napsala šéfredaktorka stanice Margarita Simoňjanová. RT tvrdí, že banka svůj krok nijak nevysvětlila.

Zmrazení účtů přišlo den poté, co Velká Británie a USA varovaly, že mohou na Rusko uvalit nové sankce, pokud bude pokračovat v bombardování syrského Aleppa.

RT už byla trestána za tendenční zpravodajství

Stanice provozovaná Kremlem v minulosti dostala pokutu od britské rady pro televizní a rozhlasové vysílání Ofcom za tendenční zpravodajství o konfliktech na Ukrajině a v Sýrii.

Stanice mimo jiné odvysílala informaci, že BBC nechala pro účely svého válečného zpravodajství ze Sýrie „sehrát“ útok chemickými zbraněmi. BBC podala k Ofcomu stížnost s tím, že šlo o lživá tvrzení. Rada dala BBC za pravdu.

RT je vícejazyčná ruská televize fungující od roku 2005. Do roku 2009 působila pod jménem Russia Today. Její provoz je hrazen z ruského státního rozpočtu.