Podle ředitelství je první úsek dálnice D11Prahy z přelomu 70. a 80. let minulého století na hranici své kapacity. Často se na něm tvoří kolony a část motoristů volí pro příjezd do Prahy objízdné trasy po silnicích nižších tříd.

Na tři pruhy v každém směru by se dálnice měla rozšířit s využitím středového dělícího pásu a části krajnice. Vozovka má také dostat nový tišší betonový povrch. Stavba má trvat 18 měsíců.

Dálnice D11 Praha - Hradec Králové funguje jako páteřní spojení Prahy s východočeským regionem, zároveň je plánováno její prodloužení do Polska. V současnosti je v provozu 87 kilometrů z celkem 154 kilometrů. Jednotlivé úseky byly uváděné do provozu v letech 1984 až 2006.

Ředitelem ŘSD jmenoval ministr Dan Ťok začátkem prosince bývalého ředitele pražské správy organizace Jana Kroupu. [celá zpráva] Ťok nahradil v čele resortu dopravy Antonína Prachaře (ANO), který v listopadu rezignoval. [celá zpráva]