Rekonstrukce spočívá v kompletní výměně skleněných desek mezi žebrovím příjezdové haly a ocelové části konstrukce budou opatřeny novým nátěrem, uvedla v dokumentaci k opravě správa železnic. Nové budou i elektrické troleje nad kolejemi a upevňovací lana, která troleje drží.

Kromě ocelové konstrukce haly je na největším pražském nádraží v rekonstrukci historická Fantova budova. Střední trakt, takzvaná Fantova kavárna, je už hotový. Nyní posuzují České dráhy, které jsou majitelem objektu, projektovou dokumentaci k opravám bočních traktů, řekl Martin Hamšík, mluvčí italské společnosti Grandi Stazioni, která budovu rekonstruuje.

Grandi Stazioni v minulosti rekonstruovala odbavovací halu nádraží za 1,15 miliardy korun a získala za to prostory v budově nádraží do pronájmu na 30 let. Kromě nájmu obchodů v odbavovací hale hledá společnost nájemce i pro prostor bývalé kavárny ve Fantově budově. Sehnat nájemce pro tento secesní prostor se jí ale dlouhodobě nedaří.