V zimní sezóně chce CK Fischer získat v Polsku několik tisíc klientů, řekl její generální ředitel Jiří Jelínek.

"Od září začneme prodávat v Polsku, věřím, že to bude mít úspěch. Udělali jsme i první kroky, abychom prodávali lyžařské zájezdy i v Rusku," uvedl Jelínek. Vedle lyžařských zájezdů Nev-dama letos prodala v ČR i několik tisíc cenově dostupnějších letních zájezdů. CK Fischer chce výrazně rozšířit počet exotických destinací v nabídce.

Průměrná cena "last minute" zájezdů CK vzrostla po loňské intervenci České národní banky meziročně o dvě procenta. Podle Jelínka v průběhu letní sezóny cena ještě mírně poroste, protože neprodaných zájezdů je na trhu méně. Devizová intervence, která oslabila korunu, měla celkově na trh cestovních kanceláří negativní vliv. "Zásah ČNB musíme nést my v hospodářském výsledku. Je to pro všechny CK velký problém," dodal.

Tržby skupiny Fischer z prodaných zájezdů se loni zvýšily o 12 procent na 3,09 miliardy korun, počet klientů stoupl o 14 procent na 247 tisíc.