„Věříme ve značku Newsweek a těšíme se na její pěstování, přičemž ji plně uvedeme do digitálního věku,” uvedl šéf IBT Etienne Uzac.

Newsweek býval prestižní časopis s miliónovými náklady a tradicí od roku 1933. V posledních letech se ale potýkal s výraznými ztrátami. Nakladatelství The Washington Post Company ho v srpnu roku 2010 prodalo za symbolický dolar dvaadevadesátiletému podnikateli Sidneymu Harmanovi.

Brzy se magazín spojil s internetovým zpravodajským serverem The Daily Beast a na internetu se objevoval pod jeho hlavičkou.

Harman před svou smrtí v roce 2011 Newsweek vlastnil společně s internetovou společností IAC. V tištěné podobě časopis od letoška vycházel už jen v Evropě.

IBT zdůraznila, že akvizice nezahrnuje server The Daily Beast a že v následujících týdnech plánuje obnovení původní webové stránky www.newsweek.com.