„Podnikání společnosti Seznam.cz je založeno na čtyřech základních pilířích: vyhledávání včetně reklamního systému Sklik, službě Firmy.cz, reklamě na obsahových a oborových službách. Zatímco dříve tvořil každý z nich zhruba čtvrtinu, nyní se poměr posouvá. Sklik už tvoří 30 % našich příjmů a tržby ze zápisů ve firemním katalogu zůstávají stabilní, proto se jejich podíl na celkovém, neustále rostoucím, obratu společnosti Seznam.cz snižuje a nyní představuje zhruba 20 %,“ uvedl Pavel Zima, generální ředitel společnosti Seznam.cz.

Mezi oborové služby se počítá například Sreality.cz či Sauto.cz. Se společností Borgis, vydavatelem deníku Právo, pak Seznam.cz spolupracuje na obsahových službách – zpravodajském serveru Novinky.cz, bulvárním deníku Super.cz a sportovním webu Sport.cz.

Seznam.cz se bude rozrůstat

V průběhu roku se plánuje Seznam.cz ještě více rozrůst. „I v letošním roce nabíráme další zaměstnance. Rozhodli jsme se hodně investovat do produktových inovací i zpět do firmy, tedy do našich zaměstnanců, nákupu technologií atd. Od začátku roku nás už je zase o 66 více než na konci roku 2011. A máme v plánu ještě další lidi do konce roku přijmout. Seznam.cz tedy roste po všech stránkách,“ konstatoval Michal Feix, výkonný ředitel společnosti Seznam.cz.

Společnost Seznam.cz v letošním roce uvedla nový design webů Sport.cz a Počasí.cz. Spuštěna byla také hudební televize Mixér.cz a chystá se finální podoba nového Emailu. Od července pak služba Mapy.cz nabídne podrobné turistické mapy.

Domovská stránka Seznam.cz byla stejně jako v předchozích letech nejnavštěvovanějším webem na tuzemské internetové scéně. A zájem o ni a další služby české portálové jedničky neustále roste. Za jedinou minutu zobrazí lidé titulní stránku Seznamu 23 750krát a jeho vyhledávač je použit 10 400krát.