Objem reklamních investic v Číně roste nejrychleji ze všech deseti největších trhů. V roce 2011 činil v nejlidnatější zemi světa objem finančních prostředků investovaných do reklamy necelých 31 miliard dolarů. V roce 2014 by se tato suma měla zvýšit na 48 miliard dolarů, což je úroveň Japonska.

Spojené státy si první pozici na trhu s největším objemem reklamních prostředků budou nadále držet, ale meziroční růst nebude tak výrazný, jako se předpokládá pro čínský trh.

V roce 2011 byly největšími trhy v objemu investic vynaložených do reklamy sestupně USA, Japonsko, Čína, Německo, Velká Británie, Brazílie, Francie, Austrálie, Kanada a Jižní Korea. V roce 2014 by se v této vybrané společnosti mělo ocitnout také Rusko, které z desítky největších reklamních trhů pravděpodobně vyřadí Jižní Koreu.

Top 10 reklamních trhů v roce 2011 v miliónech dolarů (v závorce výhled pro rok 2014)
Pořadí
Země
 Reklamní výdaje
1. (1.)
USA
 154 129 (173 629)
2. (2.)
Japonsko
 45 358 (48 825)
3. (3.)
Čína
 30 920 (48 078)
4. (4.)
Německo
 24 441 (26 348)
5. (5.)
Velká Británie
 18 359 (20 214)
6. (6.)
Brazílie
 16 012 (19 930)
7. (7.)
Francie
 12 910 (13 806)
8. (8.)
Austrálie
 11 417 (12 696)
9. (10.)
Kanada
 10 526 (12 165)
10. (–)
Jižní Korea
 9809
– (9.)
Rusko
 (12 415)
Zdroj: ZenithOptimedia