Lidem chodí podle Karasové e-maily, které nabízejí za zaslání placených SMS zpráv možnost výhry zmíněného nákupního poukazu. Jde o to odpovědět na otázku a následně odeslat padesátikorunovou SMS zprávu. Vítězem se má stát účastník s nejvyšším dosaženým počtem bodů. V celé záležitosti figuruje nizozemská společnost R&D Media.

„Srdečně Vám blahopřejeme! Na základě speciálních kritérií byla vaše e-mailová adresa vybrána pro výhru poukázky na nákup v obchodech Tesco. Hodnota poukázky je 10.000 korun,“ píše se v rozesílaném mailu. Zpráva rovněž odkazuje na internetové stránky soutěže.

„Tesco prohlašuje, že s touto soutěží nemá nic společného. Není jejím pořadatelem, nedalo souhlas jejímu pořadateli s použitím svého jména a loga, a nesouhlasilo s jakoukoli svou spoluúčastí,“ uvedla Karasová.

Podle mluvčí Tesco podniká veškeré právní kroky k zastavení zneužívání svého jména a loga ve spojitosti s touto soutěží.