Po půlnoci ze středy na čtvrtek se na Slevomatu objevila nabídka na pět točených piv podle výběru do podniku Potrefená Husa v Resslově ulici. Sleva byla limitována prodejem tří tisíc kusů voucherů, které se prodaly za několik hodin. Celkem se tedy prodalo 15 tisíc piv po třech korunách.

"Na našich stránkách je psáno, že nabízíme slevy až 90 procent a chtěli jsme svým slovům dostát. Na dnešní nabídce rozhodně nevyděláme, ale chtěli jsme jasně ukázat, že v rámci české konkurence jasně vybočujeme. Potrefená Husa na tom neprodělá, dá se očekávat, že někteří lidé nepřijdou jen na to pivo a dají si i něco k němu," uvedl Tomáš Čupr ze Slevomatu.

Lístky do kina i zážitky od agentury

Zajímavé nabídky se ve čtvrtek ale objevily i na dalších slevových serverech. Na mydeals.cz vyvolala nabídka vstupenky do kina Palace Cinemas za 17 korun takový zájem, že systém nevydržel nápor a lístky okolo půl jedenácté neumožňoval zakoupit.

Podobně server  zapakatel.cz s vouchery do zážitkové agentury se 73% slevou vyvolal zhroucení internetových stránek zážitkové agentury, na které je během dne takřka nemožné se dostat.

A jak takové nakupování funguje? Princip je jednoduchý. Na specializovaných serverech je nabídnuto zboží či služba s konkrétní cenou a požadavkem na jistý počet uživatelů ve vytyčeném časovém úseku. Pokud se daný počet zákazníků sežene, všichni získávají slevu.