Nejdramatičtější propad zaznamenala UBS, která na seznamu klesla z loňské 31. pozice za 72. a ztratila 50 procent své hodnoty. Sedm značek z žebříčku vypadlo. Patřily mezi ně finanční společnosti Merrill Lynch, AIG a ING. Banky a automobilové značky si vedly nejhůře, naopak si polepšily potravinářské značky, které těží z toho, že spotřebitelé v době krize jedí více doma.

Nově letos do žebříčku přibyly značky Lancôme, Burger King, Adobe, Puma, Burberry, Polo Ralph Lauren a Campbell. Všechny skončily na dolním konci žebříčku, nejlépe se umístila značka kosmetiky Lancôme za 91. pozici,

Nejvíce se zvýšila hodnota značce Google, a to o 25 procent. Hodnota značky Amazon stoupla o 22 procent a oděvní firmy Zara o 14 procent. O více než deset procent se zvýšila také hodnota značek Nestlé a Apple.

Prvních deset nejcennějších značek světa
pořadíznačkahodnota (v mld. USD)zeměobor
1.Coca-Cola68,734USApotravinářství
2.IBM60,211USAtechnologie
3.Microsoft56,647USAsoftware
4.GE47,777USAfinance
5.Nokia34,864Finskokomunikační technologie
6.McDonald's32,275USApotravinářství
7.Google31,980USAinternet
8.Toyota31,330Japonskoautomobilka
9.Intel30,636USAmikrotechnologie
10.Disney28,447USAzábava

Seznamu 100 značek dominují značky ze Spojených států, kterých je celkem 51. Z Evropy je v žebříčku 38 značek, a to z Německa, Francie, Švýcarska, Itálie, Británie, Švédska, Nizozemska, Finska a Španělska. Zbývající značky jsou z Japonska, Koreje a Kanady.

Průzkum je založen na složité metodologii vyvinuté Interbrand. Mimo jiné musí mít firmy veřejně dostupné finanční údaje, a třetina příjmů firmy musí pocházet ze zahraničí.