Společnost loni vydělala milión eur po ztrátě 204 miliónů eur v předchozím roce. Loňský výsledek přitom nezahrnuje jednorázový příjem 3,3 miliardy eur plynoucí z červnové dohody o restrukturalizaci. Ta zachránila podnik před bankrotem a snížila jeho dluh na polovinu z původních devíti miliard eur.

Firmu Eurotunnel provázely potíže již od spuštění projektu koncem 80. let minulého století. Náklady na vyhloubení padesátikilometrového tunelu mezi Francií a Británii překročily původní odhady, zatímco přeprava v tunelu po jeho otevření v roce 1994 za prognózami zaostávala.

Za slabým zájmem cestujících stála mimo jiné absence vysokorychlostní železniční trati v Británii, jejíž provoz byl spuštěn teprve loni v listopadu. "Teď, když konečně máme toto vysokorychlostní spojení v Británii, dosahujeme počtu cestujících, jakého jsme měli dosahovat před 15 lety," uvedl generální ředitel společnosti Jacques Gounon.