Výnosy z mobilních služeb se zvýšily o šest procent na 30,9 miliardy korun, naopak příjmy z pevných linek klesly o pět procent na 29,9 miliardy.

Propad byl způsoben zejména pokračujícím poklesem výnosů z tradičních hlasových služeb, který nebyl zcela nahrazen růstem výnosů ze služeb vysokorychlostního internetu, datových a dalších služeb s přidanou hodnotou.

Počet uživatelů mobilních služeb se loni zvýšil o 188 000 na 4,86 miliónu. V posledním čtvrtletí firma získala 104 000 nových zákazníků. Na trhu ale vede konkurenční T-Mobile, který zvýšil ve stejném období počet klientů o 226 000 na 5,05 milionu. Vodafone od října do prosince 2006 zvýšil počet aktivních SIM karet o 102 000 na 2,41 milionu.

Pevných linek je míň, připojení k ADSL naopak přibylo

Počet pevných linek se především kvůli pokračujícímu odlivu zákazníků k mobilnímu telefonování meziročně snížil o 17 procent na 2,4 miliónu. Naopak počet vysokorychlostních přípojek k internetu ADSL během roku vzrostl o 80 procent na 470 000. Televizi přes pevnou linku využívalo na konci roku 16 000 uživatelů.

Celkové konsolidované náklady meziročně stouply o 2,8 procenta na 34,1 miliardy Kč. Hlavním důvodem růstu byly náklady spojené se změnou značky a náklady vyplývající z aktivit skupiny na Slovensku.

V letošním roce společnost očekává růst výnosů o jedno až tři procenta a plánuje investice kolem devíti miliard korun. Z toho do mobilní sítě slovenské dceřiné společnosti investuje zhruba pětinu této částky. Firma se chce zaměřit na nabídku kombinovaných služeb v mobilních a pevných sítích, rychlé internetové připojení a televizi přes pevnou linku.