Kamera zabírá hocha sedícího na dece uprostřed Vítězného náměstí v Dejvicích. Přichází k němu dívka s košíkem plným jídla. Dotykem mu zavře oči a do pusy mu vsunuje přinesené laskominy - šlehačku jemně rozmazává kolem jeho úst. Zabraná do erotické hry šmátrá po dobrotách poslepu, a proto místo jedné z nich končí v hochových ústech psí výkal ležící u deky. Záběr šklebících se tváří nahradí plakát s foty psů a vzkaz: Prosíme ukliďte po nás, ať nás mají všichni rádi.

Klip je pomyslnou virtuální tečkou za kampaní vychovávající nepořádné pejskaře. Jen v ulicích Prahy 6 nasbírá ročně úklidová služba kolem 550 tun exkrementů jejich mazlíčků.

Radnice rozeslala šot trvající něco málo přes minutu na vybrané elektronické adresy včera. Počítá s tím, že si jej lidé budou sami dál předávat. Na tomto principu fungují reklamy mnoha firem. "Aby to mělo důraz, musí být obsah klipu alarmující. Jinak byste nevyžádanou poštu hned smazali," řekl Právu mluvčí Prahy 6 Martin Šálek. Šot podle něj vyznívá vlídně, s čímž ale první příjemci pošty nesouhlasí. Tvrdí, že spíše patří k adeptům na nálepku "jen pro otrlé".

Autorem klipu zhruba za 20 tisíc korun je režisér Marcel Bystroň. "Není to drahé. Tolik stojí i vylepení plakátů na pár týdnů," uvedl Šálek. Kampaň má prý oslovit také děti, neboť právě ony často pejsky venčí.