Část pořadu nazvaná Ryba smrdí od hlavy obsahovala tvrzení ohledně problematických zakázek, která byla, dle názoru vysílací rady, předkládána jako fakta, přičemž zainteresované osoby a subjekty nedostaly prostor se k těmto domnělým faktům vyjádřit.

Případ byl podle vyhodnocení členů rady prezentován jednostranně bez zařazení jakéhokoliv vyjádření napadaných lidí a organizací.

„Pořad prezentoval jasný, předem stanovený postoj a jako takový jej lze považovat za předpojatý, snažící se ovlivnit postoje diváka ve prospěch záměrů tvůrců,“ uvedla rada v písemném zdůvodnění pokuty. Dodala, že provozovatel neposkytl objektivní a vyvážené informace nezbytné pro svobodné vytváření názorů.

Moje zprávy uvádí majitel televize Jaromír Soukup, který se postupně objevil jako moderátor ve více než desítce pořadů.