„Zasloužíme si lepší Česko. Bez politiků, co likvidují nezávislou policii,“ hlásá jeden z billboardů s usmívajícím se Babišem v bílé košili.

Šéf státní kasy v poslední době kritizuje Chovance za to, že podepsal reorganizaci policie. Chystané sloučení dvou elitních útvarů - protimafiánského a protikorupčního, způsobilo koaliční krizi. ANO se proti změnám v policii od začátku vymezuje. Babiš se kvůli tomu s Chovancem několikrát pohádal přes sociální sítě či média.

Kvůli reformě rezignoval šéf Útvaru pro odhalování organizovaného zločinu (ÚOOZ) Robert Šlachta.

Babiš spouští kampaň od soboty, její součástí bude 70 billboardů po České republice.

V květnu, kdy Babiš představil první billboardy, které jsou zaměřené především na dopravu či zdravotnictví, přitom ještě tvrdil, že chce komunikovat pozitivně a nechce se vymezovat, jak to udělali sociální demokraté. Ti si do sloganu v narážce na Babiše napsali, že stát není firma. Babiš, jak známo, manažerský způsob vedení prosazuje.

Premiér dělá blázny ze všech, komentoval Babiš kampaň ČSSD

„Myslím, že každý normální člověk těžko pochopí, že když máte partnera a spolu sedíte ve vládě, vytáhne proti vám kampaň. Něco to o ČSSD vypovídá. Minimálně to, že je to partner, na kterého se nedá spolehnout, protože vás klidně podrazí uprostřed období, kdy spolu máte tvořit tým,“ komentoval v březnu kampaň soc. dem. Babiš.

Na otázku Novinek, kdy změnil názor, Babiš odpověděl: „To není kampaň do krajských voleb. Ta zůstává pozitivní. Billboardy, které budou od zítra viset, jsou reakcí na události posledních týdnů, kdy si ministr Chovanec za našimi zády zprivatizoval českou policii a zrušil nezávislý policejní útvar ÚOOZ.”