Ústředním motivem projektu je heslo „Děláš to taky”. V klipech vystupují děti, které poukazují na situace ze silničního provozu, přičemž se dopouštějí chyb  nedbalostí, které často dělají i dospělí.

KOMENTÁŘ DNE:

Lyžařské Nagano -  Nedá se nic dělat, dnešní komentář musí být sportovní, protože jedna mladá dáma přepsala lyžařské dějiny země. Čtěte zde >>

Prvním spotem, který bude stejně jako zbývající prezentován především na internetu a sociálních sítích, je klip „Jezdím bez přilby”. Klip zobrazuje situaci na silnici v miniaturní podání. Děti v roli řidičů se věnují všemu možnému jen ne řízení. Jedna dívka na kole si nenasadí přilbu a nepozorný „řidič” ji srazí.

Jak připomněl vedoucí BESIP Martin Farář, „celá kampaň bude postavena na emocích”. Klipy budou zveřejňovány v týdenních intervalech.

S podobnými kampaněmi se BESIP prezentoval i v minulosti. V povědomí veřejnosti zůstala především série šokujících klipů nazvaná Nemyslíš, zaplatíš.

Video

Spot série Nemyslíš, zaplatíš nabádající k používání autosedaček; zdroj: BESIP.