Hlavní obsah

V přestupním termínu nejvíc stoupl počet klientů pojišťovně vnitra

Právo, Václav Pergl

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Zdravotní pojišťovně ministerstva vnitra stoupl počet klientů o 17 581. Je to nejlepší výsledek ze všech zdravotních pojišťoven z právě skončeného přestupního termínu, kterým byl poslední červnový den.

Foto: Novinky

Ilustrační foto

Článek

K této pojišťovně se nově přihlásili 28 804 klienti a naopak z ní odešlo 11 223 klientů. Saldo, tedy rozdíl, je plus 17 581 klientů.

„Jsme rádi, že se takové množství občanů rozhodlo přejít k naší zdravotní pojišťovně, že vzrostl počet klientů ve všech regionech a že máme kladné saldo se všemi zbývajícími zdravotními pojišťovnami. Čeho si opravdu vážíme, je stabilita našich klientů, kteří nám zůstávají věrni. Je to pro nás velký zážitek,“ okomentoval vývoj v počtu klientů v úterý pro Právo generální ředitel zdravotní pojišťovny ministerstva vnitra Jaromír Gajdáček.

Pojišťovna tak od ledna 2016 bude mít více než 1 270 000 klientů.

Spokojena je i VZP

Spokojena s přestupním termínem je i Všeobecná zdravotní pojišťovna (VZP). K ní se letos v pololetí nově přihlásilo 37 842 klientů a naopak odhlásilo 44 520 klientů. Rozdíl je mínus 6678 klientů.

„Ve srovnání s loňským a předloňským rokem jde o mnohanásobně lepší výsledek,“ píše se v tiskové zprávě, kterou v úterý VZP zaslala Právu. Proti loňskému roku jich totiž odešlo od VZP o 25 906 méně, což je nejméně za posledních pět let.

VZP tak zůstává suverénně nejsilnějším hráčem na trhu a je to, jak se píše ve sdělení, „důkaz, že vnímání veřejnosti se začíná obracet. Obraz VZP, poškozovaný dlouhodobě sérií negativních kampaní, se v očích lidí zaslouženě zlepšuje.“

Nejvíc se snížil v přestupním termínu počet klientů Oborové zdravotní pojišťovny, a to o 19 954.

Reklama

Výběr článků

Načítám