„Naším záměrem v žádném případě nebylo jakkoli znevažovat Poláky ani na ně přímo upozorňovat,“ uvedla Kemrová s tím, že firma si dobrých vztahů s Polskem velmi váží a nehodlá je narušovat.

KOMENTÁŘ DNE:

Jak probíhá Zemanova prezidentská nekampaň - se svoláním první schůze Sněmovny čekal až do nejzazšího možného termínu, vláda tak nejspíš požádá o důvěru až těsně před prvním kolem prezidentských voleb, píše Jiří Pehe. Čtěte zde >>

„Generální ředitel T-Mobilu nabízí paní velvyslankyni osobní setkání. Stažení reklamy zvažujeme,“ dodala mluvčí.

Polskou ambasadorku Gražynu Bernatowiczovou propagační spot pohněval. „Televizní reklama T-Mobilu ... byla pro mě nepříjemným překvapením. Důrazně protestuji proti takovýmto spojením, která zjednodušujícím a skandalizujícím způsobem prezentují Poláky,“ uvedla v dopise českému vedení telekomunikační firmy. Zároveň požádala o okamžité stažení spotu, který je podle ní v rozporu se zásadami reklamní etiky i vkusu, z televizního vysílání.

T-Mobile: Je to nadsázka nepřekračující normu

Podle Kemrové je však obsah reklamy založen na specifickém humoru, který těží z nadsázky a absurdních situací.

„V předchozích reklamních kampaních jsme takto glosovali tu motorkáře, jindy skokany na lyžích či kulturisty. Přestože nás mrzí vyjádřené výhrady, jsme přesvědčeni, že při použití nadhledu a výše uvedených souvislostí nepřekračuje uvedený reklamní spot etické ani právní normy a pouze využívá nadsázky, která je v českém prostředí reklamy běžná,“ komentovala kritiku mluvčí operátora.