Klimovič odmítl jméno dárce prozradit: „Figuruje také mezi sponzory, ale nechtěl, aby bylo vidět, že tam toho dává tolik,“ řekl HN. Sdělil, že skutečný sponzor zná lidi z okolí Zemana a strany SPOZ.

Prezidentův kancléř Vratislav Mynář pochyby o financování kampaně odmítá. „Pokud pan Klimovič říká, že ho o to někdo požádal, nevidím v tom něco tak špatného. Pro mě je to transparentní, jasná záležitost. Máme smlouvu s firmou, která transparentně poslala peníze. To je vše,“ sdělil HN Mynář.

Podle deníku jsou mezi sponzory i lidé, kteří Zemanovi sice peníze poslali, ale přiznávají, že to nebyl jejich nápad. „O politiku se vůbec nezajímám, peníze jsem dal na popud známého,“ řekl HN Martin Hicl, spolumajitel firmy Hicl. Jméno známého neprozradil, podle HN jím ale mohl být Hiclův společník z firmy DeNe Trade Radek Němec, který Zemanovi poslal dva týdny před Hiclem 100 000 korun.

Zeman měl ze všech kandidátů nejnákladnější kampaň. Mynář již dříve uvedl, že Zemanovy výdaje představovaly zhruba 37,2 miliónu korun. Náklady Zemanova nejvážnějšího soupeře, vicepremiéra a předsedy TOP 09 Karla Schwarzenberga, byly vyčísleny na 36,3 miliónu korun.