Hlavní obsah

Produkt Týden v hotelu Popper aneb za Četníky do Luhačovic dostal Velkou cenu

Novinky, Denisa Ižová

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Inovativní přístup Lázní Luhačovice v hledání a rozšiřování klientely o příznivce netradičních zážitků byl i letos odměněn úspěchem v soutěži Velká cena cestovního ruchu 2017/2018 v Brně.

Foto: Lázně Luhačovice

J. Dědek, výkonný ředitel Lázní Luhačovice

Článek

Soutěž je vyhlašována vydavatelstvím C.O.T. media a Veletrhy Brno v rámci veletrhů GO a Regiontour. Lázně Luhačovice uspěly v kategorii nejlepší lázeňský a wellness balíček, když získaly první místo za produkt Týden v hotelu Popper aneb za Četníky do Luhačovic. Cenu převzal jejich výkonný ředitel Jiří Dědek.

Podle sdělení organizátorů soutěže se porota se v tomto případě jednohlasně shodla na letošním vítězi pro jeho skvělé propojení odkazu televizního seriálu s aktivním pobytem. Podle poroty se jedná o originální nápad s regionálním přesahem, se zapojením více subjektů, s nápaditou a dobře cílenou komunikací a takto si představuje kvalitní produkt se skvělým marketingem.

„Našim hostům by měl tento pobyt navodit atmosféru počátku První republiky prostřednictvím úspěšného seriálu Četníci z Luhačovic. Účastníci budou ubytováni v hotelu Dům B. Smetany. Ten však bude pozměněn, na jeho balkóně bude, podobně jako v seriálu, skutečný nápis hotel Popper. Personál bude v dobových kostýmech, na ulici se o pořádek postarají četníci v uniformách z roku 1919 a nebude chybět ani dobový jídelní lístek a další překvapení. Organizovaný program pobytu byl připravován ve spolupráci s Českou televizí. Jako bonus se uskuteční beseda s tvůrci seriálu ČT Četníci z Luhačovic, účastníci dostanou DVD se všemi díly seriálu ČT Četníci z Luhačovic, dárkové balíčky od pořadatelů Mezinárodního festivalu filmů pro děti a mládež Zlín Film Festival a polodenní zájezd do Filmových ateliérů Zlín a Zlínského filmového uzlu,“ konstatoval Jiří Dědek.

Dodal, že jde o výjimečný produkt na českém trhu svým pojetím i cílovou skupinou. Snahou bylo odlišit se od ostatních poskytovatelů na trhu a využít zájem hostů o známá filmová místa i filmovou tvorbu, která má vztah k Luhačovicím i celému regionu. Základem jsou služby odpovídající osvědčenému pobytu Lázeňská dovolená.

„Na myšlenku využití filmové tematiky u pobytu nás přivedla tradice filmové tvorby v regionu, stále častější natáčení v Luhačovicích, rostoucí poptávka filmových štábů po Luhačovicích jako atraktivní lokaci, ale i zájem samotných hostů. Úspěchem by např. ples 2017 ve znamení Četníků z Luhačovic. Pobyt rovněž zapadá do aktivit CzechTourismu, který podporuje návštěvy míst, která proslavila Česko na stříbrném plátně. A v neposlední řadě jsme tento produkt zamýšleli jako netradiční ochutnávku doby před sto lety, kdy vznikalo Československo, což si právě připomínáme,“ uzavřel Jiří Dědek.

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám