Článek
Šestka je bez zón placeného stání velkým parkovištěm, kam svá auta odkládají řidiči přijíždějící ze středních Čech nebo z ostatních městských částí – Praha 1, Praha 7 – kde by za parkování museli platit. Takto na Praze 6 zaparkují pohodlně a zcela zdarma na úkor místních občanů. Praha 6 ovšem nechce být parkovištěm zdarma, na úkor svých občanů
Magistrát ústy náměstka pro dopravu Josefa Noska nejnověji slibuje, že zóny placeného stání budou zavedeny v Praze 6 na přelomu roku 2013/2014. Doprava v klidu na Praze 6 v příštím roce bez zón placeného stání je pro vedení naprosto nemyslitelná, stejně jako pro její občany. Radnice slibuje, že udělá maximum proto, aby zóny byly zavedeny.
Zavedení zón placeného stání schválilo zastupitelstvo Prahy 6 už v prosinci 2008. Městu trvalo více než tři roky, než v roce 2012 konečně schválilo pouhý záměr vypsání výběrového řízení na provozovatele zón placeného stání. V současné době je plně v kompetenci hlavního města Prahy jednak zpracovat dokumentaci pro výběrové řízení na provozovatele ZPS, jednak výběrové řízení vypsat. Tyto činnosti Praha 6 nemůže již ovlivnit.
Zpoplatnění se týká lokalit, kde je s parkování dlouhodobý problém, t. j. širší centrum v okolí stanic metra Dejvická a Hradčanská, pak obchodní třída Bělohorská. V souvislosti s prodloužením trasy metra A proto bude Praha 6 usilovat o to, aby došlo ke zprovoznění ZPS i ve spádovém území nových stanic metra. V této fázi rozšiřování zón počítá i s jejím zavedením v Břevnově.
Novinka, se kterou v minulosti při projektu návrhu zón placeného státní, přišla Praha 6, byly tzv. smíšené zóny, které již používají městské části, kde zóny placeného stání fungují.