Hlavní obsah

Nejlepší prodávanou publikaci pro turisty vyrobili v Brně

Novinky, Jiří Smutný

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Turistické informační centrum města Brna zvítězilo v celorepublikové soutěži propagačních materiálů Turist Propag 2017 v kategorii Publikace určené k prodeji. Porota ocenila brožuru Brněnské podzemí, která se na pultech v TICmB prodává za 55 korun.

Foto: Jiří Smutný
Článek

Soutěž pořádala společnost Zlatý pruh Polabí spolu s Asociací turistických informačních center České republiky, Svazem měst a obcí ČR, Asociací cestovních kanceláří ČR, Asociací turistických regionů ČR, Fórem cestovního ruchu ČR a dalšími partnery.

Do přehlídky prací, jejímž cílem je přispět ke zvýšení úrovně propagačních materiálů, bylo přihlášeno celkem 182 publikací ve 12 kategoriích. „Proti loňskému prvnímu ročníku se objevilo několik materiálů, které na první pohled vyčnívaly nad ostatní,“ uvedl ředitel společnosti Zlatý pruh Polabí Pavel Hlaváč.

K soutěži publikací a nečekanému úspěchu brněnské tiskoviny se vyjádřila i ředitelka TIC města Brna Jana Janulíková: „Víme, že v grafickém zpracování tiskovin jdeme správnou cestou. Preferujeme kvalitu a ocenění nás velmi těší.“

Reklama

Výběr článků

Načítám