Hlavní obsah

Kampaň EU obohatí Česko o kvalitní produkty z Itálie

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Čtyři severovýchodoitalská sdružení Vini Valpolicella, Formaggio Asiago, Riso Vialone Nano a AIPO (meziregionální sdružení producentů oliv) spojila síly, zaměřila se na propagaci společného původu svých produktů a pod záštitou Evropské unie zahájila tříletou kampaň. Za cíl má od nynějška až do konce roku 2024 obohacovat gastronomické scény Itálie, Německa a České republiky.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Tříletá kampaň s názvem European Lifestyle: Taste Wonderfood (ELTW), v překladu „Evropský životní styl: ochutnejte fantastické potraviny“, se s podporou EU zaměřuje na propagaci kvalitních produktů ze severovýchodní Itálie.

Hlavním záměrem kampaně je představit čtyři nejdůležitější producenty nejlepších výrobků s chráněným označením původu (CHOP) a produktů s chráněným zeměpisným označením (CHZO) ze severovýchodní Itálie – a pomyslně tak oslavit čtyři kulinářské produkty, které spojuje společný zeměpisný původ.

Jedná se o vína Valpolicella, sýr Asiago s chráněným zeměpisným označením, rýže Vialone Nano s chráněným zeměpisným označením a olivové oleje s označením meziregionálního sdružení producentů oliv Associazione Interregionale Produttori Olivicoli (AIPO). Celou kampaň podtrhuje chytlavý slogan „That's Amore“, trefným způsobem odkazující na světový hit Deana Martina z roku 1953, v němž se vyzpíval ze své lásky a vášně k italské gastronomické tradici.

Produkty se brzy představí publiku

V Německu, Itálii a České republice se do konce roku 2024 uskuteční celá řada promoakcí pro širokou i odbornou veřejnost, včetně cílených degustačních kampaní. V nejbližší době se tyto čtyři severoitalské výrobky představí publiku, které bude mít možnost se seznámit nejenom se zvláštnostmi jednotlivých specialit a jejich individuálním chuťovým profilem, ale hlavně objevit množství jejich vzájemných možných kombinací.

Kampaň sdružení Vini Valpolicella, Formaggio Asiago, Vialone Nano Veronese a Associazione Interregionale Produttori Olivicoli CHOP, kterou financuje Evropská unie, hodlá spojit vzájemně se doplňující potravinářské produkty se stejným regionálním původem a přiblížit je příjemným a přirozeným způsobem konečnému spotřebiteli. Maximální důraz bude při tom kladen na chráněný původ ze severovýchodní Itálie.

Silvestrovská večeře u Gordona Ramsayho? Připravte si peněženku

Muži

Reklama

Výběr článků

Načítám