Článek
Hříšný tanec má velkou sledovanost, kdykoliv ho některá z televizí nasadí. O jeho popularitě svědčí i to, že v Londýně připravují muzikál podle filmu a vyprodáno bylo šest měsíců před premiérou. Soundtrack k filmu se prodává neméně dobře, za téměř dvacet let si ho koupilo 41 miliónů lidí a zájem neustává.
Kromě Hříšného tance se na Nově chytil i akční sníkem 60 sekund (1,1 miliónu) a Výměna manželek (1,3 miliónu). Slabší výsledek měly slavné Hvězdné války (0,9 miliónu).
Na ČT1 byl nejúspěšnější sestřih estrád To je šoubyznys (1,7 miliónu). Manželka Ronalda Sheldona přilákala téměř 1 milión lidí a talk-show Uvolněte se, prosím asi 0,8 miliónu.
Prima nalákala nejvíce diváků na Vinnetoua (0,9 miliónu), ale její ostatní nezpravodajské pořady se nedostaly ani přes hranici půl miliónu diváků.