Článek
Certifikované produkty se zelenými cenovkami
Společnost dm chce zákazníky inspirovat, jít příkladem a zavádět taková opatření, která zákazníkům usnadní udržitelné nakupování. Proto jsou již od roku 2018 produkty šetrné k přírodě označeny v prodejnách dm zelenými cenovkami.
Obliba udržitelných produktů u zákazníků setrvale roste. Společnost dm drogerie markt chce zákazníky k jejich nákupu motivovat ještě více a současně upozornit na to, že používání certifikovaných produktů šetří přírodu i jejich peněženku. Pro zákazníky je proto od září připravena exkluzivní automatická promoce. Zákazníci zaregistrovaní ve věrnostním programu dm active beauty, kteří od 7. září nakoupí v prodejnách dm, v aplikaci Moje dm nebo v online shopu dm.cz libovolné množství produktů označených zelenou cenovkou a předloží při nákupu svou zákaznickou kartu nebo ji načtou z aplikace Moje dm, získají 2× více bodů. Tato exkluzivní automatická promoce bude platit dlouhodobě.

Společnost dm si klade za cíl vést své zákazníky k zodpovědnosti vůči životnímu prostředí.
Bezobalový prodej
Drogerie dm patří také k průkopníkům bezobalového prodeje. A protože jsou plnicí stanice na stáčenou eko drogerii u zákazníků stále oblíbenější, rozšiřuje dm tento koncept do dalších měst. Seznam prodejen s plnicími stanicemi je dostupný na webových stránkách dm.

V prodejnách dm mohou zákazníci nakoupit ekologické čisticí a prací prostředky do opakovaně použitelných plastových nádob.
7 milionů na 30 zelených projektů
Výročí 30 let působení na českém trhu oslavila loni společnost dm podporou 30 zelených projektů, jejichž realizace pokračují i letos. Jedním z nich je projekt Dropp – za čistší tenis, díky němuž nekončí použité tenisové míčky na skládkách nebo v přírodě. Loni se takto posbíralo 153 000 tenisáků z tenisových klubů v ČR. To představuje asi 9 tun materiálu.
Vzdělávání zákazníků i spolupracovníků
Vzdělávání v oblasti udržitelnosti je pro společnost dm další z priorit. „Snažíme se uvádět na pravou míru mýty a konfrontovat je s fakty. Loni jsme například zahájili podcastovou minisérii Udržitelná budoucnost, původně určenou pouze pro spolupracovnice a spolupracovníky dm. Dotkla se však velice zajímavých témat, proto jsme se rozhodli umožnit její sledování i široké veřejnosti,“ uvádí jeden z příkladů Jiří Peroutka.
Letos na jaře společnost dm pro spolupracovníky opět připravila Impulzy k trvalé udržitelnosti, které zahrnovaly řadu inspirativních setkání s různými hosty. S výzvou #jetonatobe se spolupracovníci mohli zapojit do řady konkrétních aktivit a využít je jako zdroj inspirace a zároveň důležitý impulz k tomu, jak se chovat ještě udržitelněji.