Hlavní obsah

Třetí ročník ankety Křišťálová Lupa 2008 – Cena českého Internetu odstartovala

Novinky, Internet Info s.r.o.

Anketa Křišťálová Lupa 2008, oceňující nejoblíbenější projekty českého Internetu, zahájila svoji nominační fázi. Již potřetí může široká veřejnost nominovat své favority ve dvanácti kategoriích, a to až do 7. září. Anketu pořádá zpravodajský server Lupa.cz ve spolupráci s internetovým portálem O’chutney.cz.

Článek

V posledních třech kategoriích rozhodne o definitivním vítězi ve finálním hlasování odborná porota složená z významných osobností podnikatelského, mediálního a internetového světa. Hlasovací fáze bude spuštěna v pondělí 22. září a postoupí do ní pět nejčastěji nominovaných projektů v každé kategorii. Výjimku tvoří hlavní kategorie – Osobnost roku, Anticena a Projekt roku – ve kterých postoupí do hlasování i projekty, které svými tipy nominuje samotná porota.

„Náš projekt je na českém Internetu ojedinělý a za relativně krátkou dobu své existence již dokázal, že má smysl. Ukazují nám to nejen ohlasy od odborníků, ale také hojná účast široké veřejnosti na hlasování. Nominací se v loňském ročníku zúčastnilo přes deset tisíc čtenářů, hlasování dokonce více než dvacet tisíc. Velmi nás to těší a věříme, že bude letos zájem ještě větší.“ komentuje anketu šéfredaktor zpravodajského serveru Lupa.cz Aleš Miklík.

Vedle čtenářské ankety je s projektem neodlučně spjata také odborná konference Czech Internet Forum 2008, < www.kristalova-lupa.cz/cif/ > mapující aktuální trendy na české internetové scéně a jejich využití v byznysu. Ta se i letos uskuteční v den slavnostního vyhlášení výsledků ankety Křišťálová Lupa 2008, které připadá na čtvrtek 20. listopadu.

Informace k loňskému ročníku ankety Křišťálová Lupa 2007 včetně přehledu všech vítězů, materiálů z odborné konference, fotek a videa ze slavnostního vyhlášení najdete na stránkách ankety < http://www.kristalova-lupa.cz/2007/ >.

Generálním partnerem projektu Křišťálová Lupa 2008 je internetový portál O’chutney.cz . Partnerem je společnost Sloane Park . Hlavním mediálním partnerem projektu je týdeník Strategie , mediálními partnery potom portály Atlas.cz a Seznam.cz , časopis Reflex , zpravodajské servery Aktuálně.cz , Blesk.cz , iDNES.cz , Mobilmania.cz , Novinky.cz , Živě.cz a katalog médií SuperOnline.cz .

Výběr článků

Načítám