Článek
Oblíbená obchodní centra sice praskají ve švech, ale čísla mluví jasně. Češi stále více nakupují na internetu. Každý osmý zákazník také využívá při nákupech mobilní telefon a roste i popularita tzv. slevových kódů. S jejich využitím Češi loni realizovali objednávky za více než 300 miliónů korun.
Celkový obrat e-commerce v Česku už několik let po sobě roste tempem okolo 20 % a je logické, že zákazníci hledají efektivní způsoby, jak ušetřit i zde. Slevový portál Picodi.com tak uživatelům zdarma nabízí aktuální slevy a slevové kódy z více než tisíce předních českých eshopů.
"Velmi populární jsou slevové kódy do obchodů jako Kasa nebo Alza. Následují slevy na oblečení nebo parfémy," říká marketingový specialista Picodi Ján Ruml.
"V současné době spouštíme také novou mobilní aplikaci Picodi, která našim zákazníkům umožní získat přehled o slevách v jejich okolí a využít je i v kamenných obchodech nebo restauracích," dodává a potvrzuje tak fakt, že být online i při procházce městem se rozhodně vyplatí.