Článek
Odhaleni byli postupně ještě před odletem, což kapitán podle serveru CBS News ihned sdělil pasažérům: „Dámy a pánové, máme v našem letadle co do činění s divočinou,“ oznámil v nadsázce, načež se začali všichni smát.
První z holubů se promenádoval pod sedačkami, než jej z letadla vyhnal přivolaný manipulátor zavazadel. Když pak stroj roloval ke startovací dráze, ukázalo se, že je na palubě ještě jeden opeřenec.
Read "Pigeons board a Delta flight, causing pandemonium and 2 trips back to the gate" on SmartNews: https://t.co/wJhxunJz9Y #SmartNews
— Lisa Marie Adams (@ladydeath413) May 28, 2025
Jeden z cestujících zachytil na mobil, jak se jiný pasažér snaží polapit holuba do saka. „Vytáhl jsem svůj telefon ve chvíli, kdy pták letěl do zadní části paluby. Žena vedle mě z toho panikařila a řekla ‚ach, budu potřebovat víno, a zdarma‘,“ uvedl autor záznamu, který pak médiím zprostředkovala tisková agentura AP.
Pilot letadlo otočil a vrátil se k terminálu, kde druhého vetřelce vyhnal stejný pracovník zavazadlové služby.
Když kapitán vysvětloval odpovědnému pracovníkovi na kontrolní věži důvod návratu k bráně, dispečer řekl, že něco takového ještě nezažil. Pilot v žertu odpověděl, že jemu se to stalo už „dvakrát, a to během 30 minut“.
Mluvčí dopravce později potvrdila, že letadlo bezpečně přistálo v Madisonu asi s hodinovým zpožděním. „Společnost Delta Airlines oceňuje ohleduplný postup svých pracovníků i zákazníků. Za zpoždění se cestujícím omlouváme,“ řekla mluvčí.