Článek
"Hlavním problémem bylo, že můj stroj na cappuccino byl s to udělat jen jedno každé dvě minuty, zatímco sál byl plný lidí, kteří čekali na internet a dožadovali se své kávy rychleji, než jsem byla schopná je obsloužit," vzpomínala po letech Pascoeová. Tento problém však mohla snadno vyřešit, protože díky svému úspěchu získala řadu investorů, mezi kterými byli i reklamní magnát Maurice Saatchi nebo Mick Jagger.

V minulém století se těšila kavárna Café Cyberia velké popularitě. Dnes je na jejím místě restaurace.
Na rozdíl od investorů se v hodnocení nápadu otevřít internetovou kavárnu mýlila televizní stanice CNN, která v roce 1994 uvedla, že může s jistotou prohlásit, že většina Londýňanů bude i nadále před internetem v čase oběda dávat přednost klasické rybě s hranolky. Sama Pascoeová byznys opustila v roce 1998, podnik ale ještě nějakou dobu provozovali korejští investoři. Dnes je na jeho místě restaurace.