Hlavní obsah

Vše už zase funguje, T-Mobile vyřešil technické problémy

2. 7. 2020, 14:48
Novinky, mif

T-Mobilu se ve čtvrtek odpoledne konečně podařilo po několika desítkách hodin napravit technické problémy týkající se interních systémů, kvůli kterým nemohli zákazníci již od úterního dopoledne vyřizovat své požadavky. Novinkám to potvrdila mluvčí operátora Martina Kemrová.

Foto: Fabian Bimmer, Reuters

Logo společnosti T-Mobile

Článek

„S radostí oznamuji, že se podařilo odstranit technický výpadek interních systémů a od čtvrtečních 14:00 jsou opět plně funkční všechny obslužné a samoobslužné kanály T-Mobile,“ uvedla Kemrová.

Byl to jeden z nejdelších výpadků v historii růžového operátora, byť se běžných služeb netýkal. Telefonovat i posílat zprávy mohli lidé bez omezení, to samé platilo také o mobilním a pevném internetu, stejně jako o televizním vysílání.

T-Mobile má výpadek systémů. Požadavky zákazníků nevyřizuje druhý den

Mobil

Kvůli pádu diskového pole v hradeckém datovém centru lidé ale nemohli vyřizovat své požadavky, a to déle než 48 hodin. Původně přitom operátor předpokládal, že se mu technické problémy podaří vyřešit ještě během úterního odpoledne. „Nyní již zákazníci mohou řešit své případné problémy v aplikaci Můj T-Mobile – na webu i v mobilu, navštívit naše prodejny či zavolat na infolinku,“ konstatovala mluvčí operátora.

„Ještě jednou se všem omlouváme za komplikace, které mohl výpadek v předchozích dnech způsobit, a zákazníkům děkujeme za pochopení,“ doplnila Kemrová.

Co se uživatelského komfortu týče, zareagoval operátor na výpadek skvěle. Od středy nezpoplatňoval po dobu trvání výpadku dokup dat. Lidé tedy mohli prostřednictvím svých mobilních telefonů brouzdat na síti v podstatě bez jakéhokoliv datového omezení.

Foto: mif, Novinky

Tato hláška se během výpadku zobrazovala lidem v aplikaci Můj T-Mobile.

Reklama

Související témata:

Související články

Výběr článků