Článek
Capcom zároveň zdůrazňuje, že se nebude jednat o soulslike, tedy tuhé taktické souboje, ale měla by to být svižná a přímočará akce.
Okna pro vykrývání útoků budou také vstřícnější a celkově je důraz kladen na méně taktiky a více zábavy.
Znovu vytáhnete svůj samurajský meč a také ikonickou rukavici Oni, která vašemu hrdinovi dává nejenom mimořádné schopnosti, ale umožňuje chytat i duše mrtvých démonů. Žluté duše vyléčí, červené pomohou vylepšit zbraně a schopnosti a modré doplní magii pro speciální útoky.

Ikonická rukavice Oni dává hrdinovi mimořádné schopnosti.
Netrestat hráče, ale odměňovat
Kromě útoku a přímého ubírání života nepřátelům se budete muset i bránit. Čímž ale soupeře můžete vyčerpat a dorazit ho smrtícím úderem. Navíc přesný kryt zvyšuje sílu vaší zbraně, takže vás hra motivuje kombinovat všechny dovednosti pro vytváření smrtících komb.
Jednou z vizí autorů je netrestat hráče, ale naopak ho odměňovat a inspirovat k odvážnějšímu hraní. To zní jako dobrá zpráva pro všechny, kdo nechtějí trávit hodiny studováním pohybů každého bosse a kutálením přes půl arény.
Před vaším ostřím se budou muset sklonit démoni všech velikostí, často zmutovaní do hrůzostrašných monster, trailer ukazuje skutečnou krásu šermířských soubojů. Občas si ale pomůžete i lukem nebo naginatou, tedy dlouhou tyčí zakončenou zahnutou čepelí, což byla jedna z tradičních zbraní samurajů.

Kromě útoku a přímého ubírání života nepřátelům se budete muset i bránit.
Kjóto z období Edo
Grafické zpracování potěší a nemá smysl ho srovnávat s předchozími díly, protože to jsou dvě různé galaxie. Prohánět se budete Japonskem, konkrétně hlavním městem Kjóto z období Edo. Tomu bude odpovídat i herní prostředí.
Příběh by měl být sice krvavý, ale zároveň protkaný humorem. Celkově to vypadá na dost argumentů, proč se na tuto hru těšit.
Onimusha: Way of the Sword vyjde v roce 2026 na PlayStation 5, Xbox Series X|S a PC.

Před vaším ostřím se budou muset sklonit démoni všech velikostí.