Článek
„Přidání těchto mimořádných značek dokonale doplňuje naše stávající portfolio a významně rozšiřuje naši působnost do nových, dynamických segmentů luxusní krásy,“ uvedl v tiskové zprávě Nicolas Hieronimus, generální ředitel společnosti L'Oréal Groupe.
Na základě dohody o prodeji získá L'Oréal od Keringu značku luxusních parfémů Creed, stejně jako práva k výrobě parfémů a kosmetických produktů pod značkami Bottega Veneta či Balenciaga.
Pařížská firma získá také práva na výrobu kosmetických produktů pod značkou Gucci, až vyprší současný kontrakt, který do roku 2028 zajišťuje kontrolu nad kosmetikou Gucci americkému koncernu Coty.
Pro firmu L'Oréal je to zatím největší transakce, větší než nákup australské značky Aesop za 2,5 miliardy dolarů, čili asi 52 miliardy korun, v roce 2023. Očekává se, že obchod bude dokončen v první polovině příštího roku.
Nový šéf Keringu Luca de Meo, který do Keringu přešel z čela automobilky Renault v září, se pokouší vyřešit zadlužení skupiny a orientovat se více na její hlavní oblast podnikání, kterou je móda.