Článek
Ředitel úseku přímého bankovnictví ČS Aleš Mamica řekl, že banka způsob řešení doladila na základě zkušeností z případů, které se nedávno objevily. Minulý týden přiznala Komerční banka, že někdo připravil prostředním internetového bankovnictví o peníze deset jejích klientů. [celá zpráva] ČS zaznamenala podobný případ. [celá zpráva]
"Od července jsme zaznamenali několik pokusů o prolomení internetového bankovnictví," uvedl Mamica s tím, že bezpečnostní opatření banky se pachatelům nepodařilo překonat a žádný z klientů neutrpěl finanční újmu.
Spořitelna od loňského roku používá autorizaci plateb prostřednictvím SMS na mobilní telefon pro platby nad 20 000 korun. Autorizační SMS budou klienti dostávat bezplatně.
Po případech z minulého týdne zavádí autorizační SMS i Komerční banka. Všichni uživatelé internetového bankovnictví mojebanka, kteří používají k podepisování transakcí osobní certifikát v souboru, budou nyní při provádění aktivních operací zadávat i autorizační SMS kód. [celá zpráva]