Hlavní obsah

Carrefour se vrací do Česka. Vlastní prodejny ale mít nebude

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Francouzský maloobchodní řetězec Carrefour se vrací do Česka, avšak pouze prostřednictvím obchodů společnosti JIP Východočeská. V těch bude Carrefour od příštího roku nabízet své produkty. Firma to oznámila v tiskové zprávě.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

JIP Východočeská v Česku primárně provozuje 14 velkokapacitních prodejen JIP Svět potravin (prodejna typu Cash & Carry). Právě v těchto prodejnách bude zákazníkům k dispozici nejvíce sortimentu Carrefouru, sdělil Novinkám za společnost Jan Korecký.

Jedná se o prodejny v Praze, Pardubicích, Karlových Varech, Českých Budějovicích, Sušici, Mostě, Jilemnici, Svobodě nad Úpou, Náchodě, Poličce, Olomouci, Ostravě, Zlíně a Brně.

„Dále provozujeme 24 maloobchodních prodejen, kde je však šíře sortimentu omezena,“ dodal Korecký.

V Česku mohou lidé nakupovat také ve více než 140 prodejnách Plus JIP. Tyto prodejny jsou ale podle Koreckého franšízou, a tak tamní sortiment ovlivňuje majitel franšízy.

V prodejnách JIP Východočeská budou moci zákazníci zakoupit „cenově dostupný výběr kvalitních produktů napříč hlavními potravinářskými i nepotravinářskými kategoriemi“, napsal Carrefour v tiskové zprávě.

Carrefour dále uvedl, že kromě uvedení svých produktů plánuje v řetězci prodejen JIP nasadit i své bannery.

„Jedná se o další milník v mezinárodní strategii skupiny Carrefour se silným rozvojem ve východní Evropě,“ řekl Patrick Lasfargues, výkonný ředitel Carrefour International Partnership.

„Jsme velmi rádi, že jsme se stali partnerem celosvětového lídra Carrefouru a umožníme jim vrátit se do České republiky. Jejich pozoruhodná nabídka bude k radosti našich zákazníků dokonale ladit s naším stávajícím sortimentem,“ uvedl Jan Plšek, ředitel JIP Východočeská.

České obchody prodal Tesku

Carrefour působil v České republice v letech 1998 až 2006. Jeho podnikání ale bylo ztrátové, a tak své prodejny prodal britskému řetězci Tesco.

Podle největší světové maloobchodní asociace, National Retail Federation, byl Carrefour v loňském roce sedmou největší maloobchodní společností na světě.

Francouzský řetězec Carrefour kvůli inflaci zmrazí ceny stovky výrobků

Ekonomika

Reklama

Výběr článků

Načítám