Hlavní obsah

Barrandovský most je opět průjezdný

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Aktualizováno

Letos opravovaná část pražského Barrandovského mostu je opět průjezdná, auta se na most znovu dostanou také nájezdem z ulice K Barrandovu. Silničáři ještě odstraňují objízdnou trasu, od neděle budou pracovat na okrajových částech mostu. Na dotaz ČTK to v sobotu večer řekla mluvčí Technické správy komunikací (TSK) Barbora Lišková. Opravy začaly v květnu.

Barrandovský – most zácpyVideo: Novinky

 
Článek

„Rampa z ulice K Barrandovu a most jsou průjezdné, nyní probíhá odstranění objízdné trasy a od 3. září začínají práce na předpolích mostu,“ uvedla Lišková krátce před 21:00.

Most se znovu otevřel v mírném předstihu, jeho zprůjezdnění TSK plánovala v noci na neděli. Otevření předcházely zátěžové zkoušky v noci ze středy na čtvrtek a ze čtvrtka na pátek. Na most při nich najelo šest naložených nákladních aut.

Letošní opravy mostu zahájili silničáři 15. května. Spolu s pracemi na rampě z ulice K Barrandovu zahrnovaly také opravu levé poloviny jižního mostu ve směru ze Smíchova do Braníku.

Dokončovací práce na předpolích na modřanské a smíchovské straně by měly skončit nejpozději do 15. září.

Součástí budou úpravy povrchu v místě napojení silnice z ulice K Barrandovu na most, stavební úprava místa, kde se odděluje od mostu sjezd do Modřanské ulice, a napojení předpolí na most.

Foto: Novinky

Barrandovský most

Dokončovací práce částečně omezí provoz. Ve směru od Barrandova bude uzavřena zpevněná krajnice, vyhrazený jízdní pruh a část pravého jízdního pruhu.

U sjezdu na Modřanskou bude uzavřen v délce asi 150 metrů pravý jízdní pruh od sjezdu a levý pruh na samotném sjezdu.

Na Smíchovské straně bude doprava v místě uzavírky ve dvou jízdních pruzích. Na Modřanském předpolí pojedou řidiči ve třech jízdních pruzích, stejně také od Jižní spojky směrem na Smíchov.

Barrandovský most z roku 1983 je součástí městského okruhu a dosud nebyl nikdy opravován. Denně ho přejede na 140 tisíc aut, což z něj dělá nejvytíženější komunikaci v Praze.

Rekonstrukce stavby je rozložena do několika let a vždy trvá jen část roku. Práce vyjdou za celé období na 594,5 milionu korun.

„Nejhorší máme za sebou.“ Šest naložených náklaďáků testuje Barrandovský most

Domácí

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám