Článek
K incidentu na letu 2637 aerolinek Southwest došlo podle Independentu 14. července, média o něm ale informovala až v tomto týdnu. Sherri Brunová a Camille Tateová si společně rezervovaly místa v letadle mířícím z New Orleans do Orlanda.
Pro orlandský televizní kanál FOX 35 ženy později uvedly, že čekaly u přidělené odletové brány a kontrolovaly mobilní aplikaci aerolinek. Po pětihodinovém zpoždění se konečně dostaly na palubu, kde zjistily, že jsou jedinými cestujícími letu. Téměř všichni ostatní pasažéři měli být přesunuti na jiný dřívější let do Orlanda. Ten měl odletět nedaleko od brány, kde ženy čekaly na svůj zpožděný let.
„Nikdo nám neřekl ani slovo o dalším letu. Prostě jsme čekaly u brány a kontrolovaly aplikaci jako všichni ostatní,“ řekla Brunová pro televizi, zatímco Tateová vyzvala aerolinky ke „zlepšení komunikace s pasažéry, obzvláště s těmi s hendikepem“.
Podle Brunové jim oběma bylo řečeno: „Jste jedinými lidmi na tomto letu, protože na vás zapomněli.“ Podle aerolinek ale slovo „zapomněli“ není přesné.
„Mnozí cestující z toho letu byli přesunuti na jiný let mířící na mezinárodní letiště v Orlandu, který startoval o trochu dříve z nedaleké brány. Pokusili jsme se najít tyto dvě pasažérky, ale nepovedlo se nám to v čase, kdy bychom je na let stihli přerezervovat. Naše záznamy ukazují, že na mezinárodní letiště v Orlandu odcestovaly v letadle, které bylo zaparkované u původní brány,“ znělo oficiální vyjádření aerolinek pro Independent.
Southwest se dále omluvily za nepříjemnosti a vystavily ženám vouchery na 100 dolarů (2106 korun). Plná refundace ceny letenek není možná, protože ženy cestu do cílové destinace absolvovaly.