Hlavní obsah

České metro v Soulu má přivábit více jihokorejských turistů

Romantické noční Hradčany, Staroměstské náměstí nebo také Český Krumlov či Mikulov si od 1. března prohlížejí pasažéři na frekventované trase 7 metra v jihokorejském Soulu. Obrázky tam byly instalovány v rámci společné kampaně agentury CzechTourism a tamního tour operátora Hana Tour.

Foto: archiv CzechTourism

České metro v Soulu

Článek

Česko doporučená destinace měsíce března – poznejte Moravu, takový název nese nová kampaň, která zve cestující v soulském metru do srdce střední Evropy.

„Kampaň vychází z konceptu nejsilnějšího korejského tour operátora, který se snaží ve spolupráci s národními turistickými boardy každý měsíc soustředit pozornost na jednu destinaci a udělat z ní téma na sezónu, což se později zpravidla výrazně odrazí i na prodeji zájezdů,“ popisuje ředitel zahraničního zastoupení CzechTourism v Koreji Michal Procházka.

Krásy Česka nezdobí jen soulské metro, díky kampani se dostaly také do médií. Především na internet a sociální sítě. Poběží také na obřích obrazovkách v nejvytíženějších stanicích metra jako Gangnam, Samseong či Hongik University, ale zbarví i český vagón soulského metra 57 kilometrové trasy 7, projíždějící populární čtvrtě jako Cheongdam, Nonhyeon či Yoido.

Autentický design

„V patnáctimiliónové metropoli se v metru každodenně soustředí obrovské množství lidí. Vizuály umístěné na uzlových stanicích a populárních linkách jsou výhodnou příležitostí, jak oslovit cílovou skupinu, v tomto případě formou turistických balíčků a poznávacích zájezdů do ČR – podobně jako u nás takto fungují polepy tramvají,“ doplnil Procházka.

Foto: archiv CzechTourism

Tulipány před lednickým zámkem

Vnější i vnitřní stranu českého vagónu krášlí brandové pohledy na Prahu, ale také na historický Český Krumlov, Mikulov či fotografie jarních tulipánů před zámkem Lednice v Lednicko-valtickém areálu zapsaném na seznamu UNESCO. Podlaha je potištěna vzorkem pražské dlažby. Plánuje se, že české metro bude jezdit až do konce května 2016.

Morava jako horká novinka

Kampaň s Hana Tour je realizována zároveň při příležitosti uvedení prvního korejského mono balíčku zaměřeného pouze na ČR, v jehož devítidenním programu (Praha-Olomouc-Kroměříž-Lednice-Valtice-Mikulov-Český Krumlov-Praha) operátor představuje nově také Moravu.

„Korejci oceňují především romantický ráz našich historických zachovalých měst, hudbu, pivo, loutky, ale i původní kulturu a tradice. Proto si myslíme, že má smysl nyní představit například nejen města zapsaná na seznamu UNESCO, ale také moravský folklor,“ sdělila generální ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

Reklama

Výběr článků

Načítám