Hlavní obsah

Úpravci z AC Schnitzer našli v BMW XM další koně

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Známý úpravce mnichovských vozů vyladil vrcholný model divize M na vyšší výkon, než jaký podává nejostřejší tovární verze. A samozřejmě došlo i na úpravy designu.

Foto: AC Schnitzer

BMW XM v úpravě AC Schnitzer

Článek

BMW XM z dílny AC Schnitzer zaujme na první pohled lehce upravenými tvary, které by měly zlepšovat aerodynamiku. Pod předním nárazníkem vidíme výrazný splitter, v zadním nárazníku je lehce upravený difuzor a na střeše vidíme decentní křídlo.

Do podběhů úpravce umístil nová 23“ litá kola AC5 Flowforming, která mohou být lakovaná stříbrnou nebo černou barvou. Podvozek byl použitím nových pružin snížen o 20–25 mm a kola díky novým podložkám více vystupují z karoserie, čímž vytvářejí sportovnější postoj.

Úpravy kabiny jsou velmi minimalistické, omezily se pouze na instalaci nových hliníkových pedálů a nových pádel řazení. Mnohem zajímavější změny se však odehrály pod kapotou.

Úpravce bohužel nezmiňuje technické detaily, výkon 4,4litrového plug-in hybridního motoru V8 se však údajně povedlo zvýšit o 72 kW (98 k) a 100 Nm na finálních 552 kW (751 k) a 900 Nm točivého momentu.

Výkon upraveného modelu tak dokonce lehce překonává parametry tovární vrcholné verze Label Red nabízející 550 kW (748 k). Točivý moment 1000 Nm továrního modelu se však úpravci překonat nepovedlo.

Celkovou cenu německý úpravce nezmínil, ale na svých stránkách nabízí i jednotlivé komponenty pro úpravu BMW XM. Ani jejich ceny však nejsou uvedeny.

AC Schnitzer představuje první úpravy nového BMW řady 5, nabídku postupně rozšíří

AutoMoto

Úpravce AC Schnitzer se pustil do elektrického BMW i4

Tuning

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám