Hlavní obsah

Něco pro skutečné tunery - Brabus ForTwo Xclusive

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Kdo si myslí, že je Smart ForTwo moc drahý, ten ať raději další řádky nečte. Komu se zdá, že tuning tohoto vozu je zbytečný, ať se přidá k prvně zmiňované skupině. Teď vám totiž povíme něco o tomto voze, který si vzal do parády Brabus a udělal z "Xclusivní" záležitost.

Článek

O tom, že Brabus umí ladit všechny Mercedesy, není pochyb. Také už víme, že i Smart od něj se řadí do té lepší sorty aut. Jenže teď je tu model Xclusive a s ním i další parádičky.

Vše se v tomto paketu odehrálo na karoserii nebo v interiéru. Techniku už u Brabusu neměnili. Stačí jim přeplňovaný litrový tříválec, který dává 72 kW při 5500 ot./min a 140 N.m při 3500 ot./min. S tak malým autem za stovku za 9,9 s a maximálka 155 km/h asi stačí.

Na karoserii si můžeme všimnout nových světlometů H7 s titanovým podbarvením, zcela nového nárazníku i s nástavcem ve spodní části, mohutných prahů, zadního spoileru a také koncovek výfuku.

:. Kliknutím na fotografii jí zvětšíte do původní velikosti.

Při pohledu do interiéru odhalíme, že sedadla jsou obšitá pravou kůží a mají vyhřívání. Na přístrojové desce se ošklivé plasty vyměnily za hodnotnější v barvě karoserie, nebo přímo vyrobené z leštěného hliníku. Přístrojová deska byla pak obložena materiálem, který velmi připomíná kůži použitou na sedadlech. Vůz má standardně i boční okenní airbagy.

Líbí se vám tento vůz? Pak si počkejte na cenu - ta se totiž vyšplhala na celkem solidní úroveň, za kterou si koupíte auto nižší střední třídy. Za Smart Brabus ForTwo Xclusive Coupé dá zákazník 19 490 euro (cca 546 000 Kč), za kabriolet pak 22 430 euro (asi 628 000 Kč).

Reklama

Související témata:

Související články

Brabus S V12 S Biturbo: AMG je pokořeno

Souboj mezi firemním tuningem v podobě AMG a ostatními soukromými úpravci pokračuje. Brabus S V12 S Biturbo však pokořuje veškeré konkurenty. I nedávno...

Nejrychlejší sedan umí jet 362,4 km/h

Na světě je několik nadšenců, kteří už chtějí mít nejrychlejší vozy světa v garáži. Nikdy s nimi nevyjedou a nevyzkouší, jestli je to pravda. Jenže pak jsou...

Brabus SV12 Biturbo Roadster: Všichni z cesty

Mercedes-Benz SL je parádní auto, které už má ale svoje roky. Všichni tuneři zabývající se touto značkou již svůj um na něm předvedli, takže o to překvapivější...

Terénní GL v temném podání Brabusu

Je to už dva měsíce, co se potichu začal u Mercedesu prodávat nový terénní model GL. Už to není ta tvrdá škola původního "géčka" (stále vyráběného...

Brabus CL 600: 1320 N.m je moc

Německý tuningový úpravce automobilů Mercedes-Benz z Bottropu se pustil do zcela nového kupé CL. Jenže když už se do něčeho dá Bodo Buschmann,...

Brabus CLS Rocket Polizei: Semire, nasedej

Seriál o dálniční policii v Německu má další metu. Jejich Porsche 911 je těžce překonané pravým italským Lamborghini, ale nyní nastupuje další král. Brabus...

Brabus T13: tuning pro "nemajetné"

Brabus nabízí ve svém portfoliu už dvě úpravy vrcholného dvanáctiválce u řad S, SL a CL. Ten nejlepší disponuje výkonem 537 kW, nově představená chudší verze...

Brabus a jeho tuning nového céčka

Tuningové firmy se začínají předhánět, která z nich připraví nejlepší úpravu na novou řadu Mercedes-Benzu C. Tu vrcholnou třídu reprezentuje jen úzká skupinka...

Brabus dokáže naladit i motory od AMG

Každý může mít názor na nejlepší tuning Mercedesu jiný. Někdo miluje AMG, jiný třeba Lorinser a další Brabus. Jenže co když jeden tuner upravuje druhého? Třeba...

Výběr článků

Načítám