Článek
Auris Touring Sports vychází z verze hatchback. Oba modely mají shodný rozvor náprav (2600 mm) a poloměr otáčení 5,2 metru. Kombi je o 285 mm delší (hatchback je dlouhý 4275 mm). Zvětšení tedy připadá výhradně na zavazadlový prostor, místo pro posádku větší není. Kufr má objem 530 litrů, po sklopení sedaček 1658 l.
Stejně jako u nových modelů koncernu Volkswagen i u Toyoty mají základní verze jednodušší zadní nápravu. Verze poháněné zážehovým motorem 1,33 l nebo vznětovým motorem 1,4 l používají zadní torzní příčku; modely se zážehovým agregátem 1,6 l, vznětovým motorem 2,0 l nebo hybridním systémem pohonu jsou vybaveny dvojitým lichoběžníkovým zavěšením zadních kol.
Čtyři motory a hybridní verze
V nabídce bude zážehový motor 1,33 l Dual VVT-i (99 k) a 1,6 l Valvematic (132 k). Naftové agregáty zahrnuje 1,4 l D-4D (90 k) a 2,0 l D-4D (124 k).
Kromě konvenčních motorů je v nabídce i hybridní verze. Ta zahrnuje zážehový motor 1,8 l VVT-i a elektromotor, oba mohou fungovat nezávisle. Celkový výkon 136 koní (100 kW) umožňuje zrychlovat z 0 na 100 km/h za 10,9 s a dosahovat nejvyšší rychlosti 180 km/h.
Pro Auris Touring Sports se bude nabízet deset barev laku karoserie, z toho tři nové – šedá, bronzová a modrá. Prodej by měl být zahájen letos v létě, ceny zatím Toyota nezveřejnila.