Článek
Kvůli co nejnižší hmotnosti je karoserie hliníková a obložena panely z lehčeného polypropylenu. Tento materiál je snadno recyklovatelný, panely váží jenom 14 kilogramů a navíc jdou měnit a tím auto získá individuálnější vzhled.
Koncept Me.We, jehož anglický název foneticky odkazuje na individualitu („me“) a společnost („we“), váží 750 kilogramů. Automobil je dlouhý 3440 mm, šířka činí 1750 mm a výška 1600 mm. Podvozkový rám je vyroben z hliníkových trubek.
Elektromotory jsou umístěny u každého kola, automobil tak může fungovat s pohonem dvou nebo všech čtyř kol. V obsáhlé tiskové zprávě ale chybí podstatné údaje, totiž délka nabíjení baterií, celkový výkon a dojezd. Toyota také nehovoří o případné sériové výrobě.
Zavazadla není nutné převážet uvnitř, na střeše je na ně připraven kryt z neoprenu. Krom toho lze zavazadlový prostor v zádi prodloužit (a přeměnit na plošinu podobně jako u pick-upu). Zadní sedadlovou lavici, upevněnou na kolejnicích v podlaze, lze sklopit a uložit pod přední sedadla.
Interiér je minimalistický, obsahuje jedinou obrazovku zabudovanou nad volantem. Zde se zobrazuje rychlost vozidla a úroveň dobití akumulátoru. Informace o cestě a pokyny navigace zobrazuje chytrý telefon, uložený pod touto obrazovkou. Z něj se také pouští hudba nebo reguluje teplota.
Vývojová studie Me.We představuje výsledek partnerství návrhářského a vývojového centra Toyota European Design & Development (ED) a Jeana-Marie Massauda, architekta a designéra.