Hlavní obsah

Toyota chce zachovat exkluzivitu GR Corolly, vyrobí méně vozů, než chtějí zákazníci

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Třebaže neexistuje pevné omezení produkce, Toyota chce zajistit, aby u ostré GR Corolly nikdy nebyl převis nabídky nad poptávkou. Tak má být vozidlo exkluzivnější. Přesto nebude až tak vzácné, jen za první rok ho vznikne zhruba 6500 kusů.

Foto: Toyota

Toyota GR Corolla

Článek

Toyota GR Corolla, která se představila před několika dny, sice nemá pevně omezenou produkci na nějaký počet kusů, ale automobilka přesto chce vyrábět méně aut, než bude trh požadovat. Chce tak zachovat exkluzivitu.

Toyota GR Corolla přijíždí s nejvýkonnějším tříválcem

AutoMoto

„Neřekl bych, že za omezením je naše schopnost tato vozidla vyrábět. Je to spíš naše snaha být velmi opatrní a zajistit, aby zůstala jedinečná,“ říká viceprezident marketingu americké divize Toyoty Mike Tripp.

Podobnou strategii volí i značky jako Porsche či Ferrari, které tak zajišťují, že na trhu nikdy není převis nabídky jejich exkluzivních sporťáků nad poptávkou. Neprodaná auta na skladě totiž bourají iluzi, že je model vyhledávaný.

Foto: Toyota

Toyota GR Corolla

Přesto má být výroba GR Corolly dostatečná na to, aby každý dealer aspoň jednu měl; vůz se bude prodávat jen v USA, nikoliv v Evropě. V prvním roce produkce má vzniknout zhruba 6500 kusů.

Z toho 1500 kusů má být ve vylepšené zaváděcí specifikaci Circuit Edition. Ta dostane samosvorné diferenciály na přední i zadní nápravu, karbonovou střechu, čalounění z umělé kůže, lepší audiosystém nebo velké zadní křídlo.

Reklama

Související články

Test Toyoty GR Yaris: Fanoušci sobě

Tohle auto je na evropském trhu malým zázrakem. Zatímco účetní oddělení značky se museli nejspíš zavřít do skřínky v šatně, marketéři a především fanoušci...

Toyota Corolla Cross míří do Evropy

Globální SUV Corolla Cross prošlo na cestě do Evropy drobnými úpravami designu i funkčnosti. Pod kapotou je výhradně hybridní ústrojí, které pohání přední nebo...

Výběr článků

Načítám