Článek
Zatímco evropská část koncernu Stellantis se obává emisních pokut, kvůli kterým by mohla být nucena v budoucnu omezit produkci vozidel se spalovacími motory, zámořská část společnosti se vydává zcela opačným směrem.
Hlavními tvářemi změn se přitom stávají Antonio Filosa, nový generální ředitel společnosti Stellantis, a především pak Tim Kuniskis, který se nedávno vrátil do čela značky RAM a nedlouho poté ohlásil návrat modelu Ram 1500 s motorem V8, jenž rychle přilákal novou vlnu zájemců.
Vedení Stellantisu navíc oznámilo, že byl Kuniskis pověřen vedením amerických značek společnosti, marketingu pro severoamerické trhy a také vedením retailové strategie. Při stejné příležitosti navíc společnost Stellantis oznámila obnovení sportovní divize SRT (Street and Racing Technology), která byla rozpuštěna v roce 2021.
Divize SRT by se opět měla zaměřit na vývoj výkonných a sportovních vozů značek jako Chrysler, Dodge, Jeep nebo Ram, přičemž společný vývoj přináší řadu benefitů. Divize navíc může navázat na dlouhou tradici a stále skvělé renomé.

Tim Kuniskis, šéf značky RAM, byl pověřen vedením amerických značek společnosti Stellantis a stává se tváří změn v americké části koncernu.
„Dáváme kapelu znovu dohromady,“ uvedl ve vyjádření Kuniskis. „SRT je další položka, kterou jsme potřebovali odškrtnout, protože se chystáme uvádět na trh produkty s vyšším výkonem, než jaký jsme kdy viděli.“
Zatím není jasné, který model bude symbolizovat návrat divize SRT, s velkou pravděpodobností by však mohlo jít o vůz se spalovacím motorem, tedy ideálně osmiválcovým. V krátkém spotu, který k návratu SRT vznikl, totiž jasně zazní fráze, podle které „nastal čas být opět hlasitý“.