Článek
Začneme popořadě od nejmenšího modelu. Citigo dostane od druhého výbavového stupně Ambition světlomety s diodami pro denní svícení. Výbava Style pak bude mít zadní světla zatmavená a pro tento stupeň výbavy lze zvolit i černou nebo bílou střechu a kryty zpětných zrcátek.
Novinkou jsou i automatická klimatizace Climatronic a nová autorádia s USB vstupem a dále deštník umístěný pod sedadlem spolujezdce. Dostane jej i fabia a rapid, k dispozici ale není pro základní výbavové stupně.

Nepříliš podstatnou novinkou některých modelů od škody je integrovaný deštník
Největší změnou pro fabii je ACC, tedy adaptivní tempomat. Radarový senzor dovoluje udržovat nastavenou rychlost a zároveň si hlídat odstup od vpředu jedoucích vozidel a v případě potřeby zpomalit a následně zrychlit. Pracuje v rychlostech 30 - 160 km/h a je dostupný pro obě karosářské verze vyjma nejslabšího tříválce (výhradně pro motorizace 1.2 TSI a 1.4 TDI).
Fabia dále nově dostává zadní parkovací kameru, nové barvy 15palcových kol Matone a již zmiňovaný integrovaný deštník. Registrační značka je vzadu osvětlena diodami.

Zaní parkovací kamera a diodové osvětlení RZ
Rapid a rapid spaceback dostaly polokožené čalounění. Další novinkou je ambientní osvětlení, zahrnující světelné zdroje v prostorách pro nohy u předních sedadel, ve středovém panelu a v odkládacích schránkách ve výplních dveří.
Yeti nyní může mít registrační značku vzadu osvícenou diodami, nový je i alergenní filtr pro klimatizaci Climatronic. Yeti Outdoor se nově nabízí s motorizací 1,2 TSI/81 kW, a to jak ve verzi s manuální, tak automatickou dvouspojkovou převodovkou DSG. Verzi outdoor lze nově objednat i v základní výbavě Active.

Polokožené čalounění dostal rapid a rapid spaceback
Octavia dostane tříválec 999 ccm a DCC
Pro octavii je nově možné objednat přeplňovaný litrový tříválec, který nahrazuje dřívější čtyřválcovou dvanáctistovku. Nabídne 115 koní (85 kW) při 5500 otáčkách a točivý moment 200 Nm při 2000–3500 otáčkách. V případě octavie se šestistupňovou manuální převodovkou dovede auto zrychlit z 0 na 100 za 9,9 sekundy (s automatem za rovných deset). [celá zpráva]

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI 4x2 versus 4x4
Další novinkou pro octavii jsou adaptivní tlumiče DCC s takzvaným Driving Mode Select, dostupné pro dva nejvyšší výbavové stupně. Připlácí se za ně 25 tisíc a k dispozici je sportovní i komfortní režim, podobně jako u superbu.
Nejluxusnější model mladoboleslavské automobilky - superb - umí nově indukčně dobíjet mobilní telefony, multimediální systém dostal osmipalcový displej, nové je ambientní osvětlení interiéru nebo zavírání elektricky ovládaných pátých dveří pohybem nohy (dříve šlo takto pouze otevření).

Škoda Superb Combi
Pro varianty se sportovním podvozkem nebo s adaptivním podvozkem Dynamic Chassis Control (k dispozici pro motorizace s výkonem 110 kW/150 k nebo vyšším) je v nabídce řízení s progresivním účinkem. Pomocí speciálně ozubeného hřebene se mění poměr převodu řízení v závislosti na natočení volantu a provozních podmínkách.
Superb Combi se standardním podvozkem bude mít na zadní nápravě na přání nivomat - samočinnou regulaci světlé výšky vozu při proměnném zatížení nákladem.