Hlavní obsah

Širokou nabídku Porsche 911 doplňuje další verze s pohonem všech kol

2:37
2:37

Poslechněte si tento článek

Nabídka modernizovaného Porsche 911 se rozrůstá o verzi Carrera 4S s pohonem všech kol, dostupnou ve třech provedeních. S šestiválcem posílajícím 473 koní na obě nápravy se nová motorizace zařadí mezi model Carrera a výkonnější verzi GTS.

Foto: Porsche

Porsche 911 Carrera 4S ve všech karosářských provedeních

Článek

Nové Porsche 911 Carrera 4S, nabízející pohon všech kol, je dostupné ve třech karosářských provedeních: kupé, kabriolet a targa. S příchodem této motorizace tak nové Porsche 911 nabídne pohon všech kol již pro šest variant.

Modely Porsche 911 s pohonem všech kol, symbolizovaným písmenem S, jsou mezi zákazníky velmi populární. Například v USA by měly tvořit téměř polovinu prodejů. Systém pohonu všech kol tradičně upřednostňuje zadní nápravu a systém kontroly trakce PTM posílá točivý moment na přední nápravu podle potřeby.

Přední diferenciál je vodou chlazený a využívá elektromechanicky ovládanou spojku. Oproti minulé generaci pak došlo k drobným úpravám naladění systému.

Pod kapotou nových modelů Carrera 4S je vylepšený 3,0litrový plochý šestiválec s twin-turbo přeplňováním, který nabízí nejvyšší výkon 353 kW (480 k). Oproti minulé generaci tak posílil o 22 kW (30 k), čehož bylo možné dosáhnout i vylepšeným chlazením motoru.

Motor je spojen s osmistupňovou automatickou převodovkou PDK a 911 Carrera 4S kupé slibuje zrychlení z nuly na 100 km/h za 3,3 sekundy (s paketem Sport Chrono) a maximální rychlost 308 km/h.

Oproti minulé generaci navíc došlo k vylepšení výbavy. Vozy stojí na kolech o průměru 20 palců vpředu a 21 palců vzadu s moderním designem, mají sportovní výfuk a systém vektorování točivého momentu PTV+. Standardem jsou také brzdy o průměru 408 mm vpředu a 380 mm vzadu s červeně lakovanými třmeny, převzaté z modelu GTS.

Modely Targa a Cabriolet jsou standardně vybaveny zadními sedadly, kupé je standardně dvoumístné, zadní sedadla však mohou být zdarma doinstalována. Verze targa má navíc ve standardu systém řízení zadních kol.

Model Porsche 911 Carrera 4S v karoserii kupé lze již v Německu objednávat za cenu od 163 000 eur (asi 4 miliony korun), kabriolet startuje od 177 200 eur (asi 4,37 milionu korun) a za verzi Tagra zákazníci zaplatí minimálně 178 900 eur (asi 4,41 milionu korun).

Výběr článků

Načítám