Článek
Nová ibiza má ostřejší rysy - nové jsou přední světlomety, maska chladiče i spodního otvoru pro přívod vzduchu. Světlomety se dodávají ve dvou verzích s halogenovými žárovkami nebo na přání v bi-xenonovém provedení, včetně světel pro denní svícení z LED diod. Přední a zadní nárazníky mají rovněž nový vzhled.

Seat Ibiza (2012)
Interiér má nový ovládací panel klimatizace, větší schránku před spolujezdcem (10,7 litru), fotografie vnitřku vozidla však zatím nejsou k dispozici. Kufr nabídne v případě třídveřové verze 284 litrů, u pětidvéřové je to 292 litrů. Karosářská verze kombi má pak objem zavazadlového prostoru 430 litrů.

Seat Ibiza (2012)

Seat Ibiza 1,4
Motory stejné, většinou úspornější
Nabídka motorů je totožná se současným provedením: základem je dvanáctistovka s výkonem 44 kW (60 k), dále je k dispozici 1.2 TSI s výkonem 105 koní a čtyřválec 1.4 TSI přeplňovaný kompresorem a turbodmychadlem - 150 koní.
K dispozici je nově také továrně montovaný pohon na LPG; k mání je výhradně pro verzi s benzínovou šestnáctistovkou (80 k). Naftové motory zastupuje 1.2 TDI a 2.0 TDI s výkony 75 k a 143 k. Vybírat lze z pětistupňových a šestistupňových mechanických převodovek, v nabídce je i DSG.

Seat Ibiza ve všech karosářských verzích

Seat Ibiza kombi (2012)
Nová ibiza se vyrábí výhradně v Martorellu nedaleko Barcelony. České ceny začínají na částce 218 900 korun za třídveřovou verzi, pár dveří navíc stojí o deset tisíc více, za praktičtější verzi kombi pak od 244 900 korun. Nejlevnější naftová verze v případě třídveřového modelu přijde na 292 900 korun (1.2 TDI, 75 k), vrcholné pětidvéřové provedení FR (2.0 TDI - 143 k) je za 417 900 korun. V nabídce bude později i sportovní varianta Cupra.

Seat Ibiza: interiér prodělal několik menších změn.