Článek
Představené vozy, které během akce přepravovaly návštěvníky areálu, měly dvoje dveře otevírané nahoru, ale neměly žádné kliky, protože se dveře otevíraly automaticky. Chybělo jim i zadní okno a boční zrcátka. Musk uvedl, že nabíjení vozů bude indukční, nevyžadující tedy zapojení do sítě.
Tesla však zatím neuspěla ani s registrací názvu samořiditelného taxi. Požadovaný název robotaxi ji totiž americký patentový úřad odmítl zaregistrovat jako ochrannou známku, neboť termín se podle něj obecně používá pro autonomní vozy určené k přepravě osob. Rovněž ochrannou známku Cybercab Tesla zatím nemá zaregistrovanou.
Úřad se podle květnových informací amerických médií rozhodl toto řízení pozastavit, aby nedošlo k záměně, protože podobné žádosti dostal i od jiných společností.
Auta Cybercab se spoléhají na umělou inteligenci a kamery. Nepotřebují další hardware jako konkurenční robotické vozy taxi. Tento přístup ale někteří analytici označují za problematický, jak z technického, tak z regulačního hlediska.
Tesla v červenci zatím spustila svou službu Robotaxi v Austinu v Texasu pomocí upravených crossoverů Model Y. Připojila se tím ke konkurentům jako Waymo a Zoox. Služba, v jejímž rámci jezdí Modely Y vybavené pokročilými asistenty řízení v rámci paketu Full Self-Driving (FSD), byla mnohými označena za triumf Elona Muska a první krok k celonárodnímu rozšíření autonomních taxíků.